Corax jest doskonałym rozwiązaniem dla firm poszukujących kompleksowego i niezawodnego programu do obsługi swojego przedsiębiorstwa.
To oprogramowanie dla małych i średnich firm doskonale odpowiadające ich potrzebom. Bogata i starannie dobrana funkcjonalność pozwala zastosować system w całej firmie, tak by odczuwalne efekty usprawnień i wzrostu wydajności objęły każdy obszar działalności przedsiębiorstwa.
Zawiera skalowalne do potrzeb rozwiązania, przeznaczone do obsługi: sprzedaży, dystrybucji, magazynów, zaopatrzenia, produkcji, usług, finansów i księgowości oraz kadr i płac. Dzięki różnego typu analizom biznesowym daje dokładny wgląd w działalność firmy, pomagając w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów.
Jest kompletnym rozwiązaniem dla przedsiębiorstw, które swoją ofertę kierują na rynek krajowy, jak również zagraniczny. Posiada wszystkie niezbędne rozwiązania pozwalające na pełną obsługę wielowalutowych transakcji handlowych oraz związanych z nimi obligatoryjnych rozliczeń z Urzędem Skarbowym.
Dzięki integracji ze sklepem internetowym, platformą B2B i EDI, BaseLinker wspiera także prowadzenie sprzedaży internetowej.
Dużym atutem systemu Corax są również rozwiązania pozwalające na obsługę procesów związanych z kompletacją wyrobów i planowaniem małej produkcji. Jest to więc doskonały program także dla małej firmy produkcyjnej.
Moduły systemu Corax | |
---|---|
Sprzedaż i magazyny – moduł główny | 900 zł |
Licencja dostępowa | 1 450 zł |
Terminale płatnicze | 800 zł |
Mała księgowość – Książka przychodów i rozchodów | 1 000 zł |
Pełna księgowość – Księga Handlowa | 3 300 zł |
Humansoft Business Intelligence – Qlik Sense Enterprise Client-Managed | 5 000 zł |
Professional User – Licencja na 1 stanowisko | 900 EUR/rok |
Qlik Sense Enterprise Analyzer – Licencja na 1 stanowisko | 510 EUR/rok |
e-Deklaracje | 900 zł |
e-Kontrola | 1 100 zł |
Delegacje | 800 zł |
Kadry i Płace | |
– do 10 pracowników | 1 550 zł |
– do 20 pracowników | 1 900 zł |
– do 50 pracowników | 2 100 zł |
– do 200 pracowników | 2 750 zł |
Moduł PPK* | |
– do 10 pracowników | 800 zł |
– do 20 pracowników | 1 350 zł |
– do 50 pracowników | 1 800 zł |
– do 200 pracowników | 2 300 zł |
RCP – rejestracja wejść i wyjść pracowników | 450 zł |
Środki trwałe | |
– do 20 środków trwałych | 1 200 zł |
– do 50 środków trwałych | 1 650 zł |
– do 200 środków trwałych | 2 000 zł |
– powyżej 200 środków trwałych | 2 450 zł |
Import wyciągów bankowych | 1 400 zł |
Transakcje walutowe i zagraniczne | 1 200 zł |
EDI | 1 450 zł |
Import płatności online | 1 650 zł |
Obsługa kurierów | 1 900 zł |
Obsługa przedstawicieli handlowych | 900 zł |
System lojalnościowy | 2 200 zł |
Integrator BaseLinker | 3 300 zł |
Integrator Sellasist | 3 300 zł |
Produkcja / kompletacja | 1 450 zł |
Serwis i usługi | 1 550 zł |
Kontrola jakości | 1 350 zł |
Plany transakcji – faktury seryjne | 800 zł |
Powiadomienia | 1 800 zł |
Moduł do obsługi biura rachunkowego | 800 zł |
Terminale Płatnicze | 800 zł |
Środowisko rozszerzeń | 1 800 zł |
Śledzenie zmian | 1 200 zł |
Moduł logowania serwisowego | 300 zł |
Dodatkowy podmiot gospodarczy | 5 500 zł |
Firma archiwum | 550 zł |
Pakiet Mobilności | 2 200 zł |
Wskazywanie dostaw | 800 zł |