Najlepsze rozwiązania dla Twojego Biznesu

Niezawodny serwis kas fiskalnych, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.

 

Zobacz naszą ofertę

Small Business

Ocena:

5/5 | 1 głosów

Program Small Business stworzony został z myślą o pełnej obsłudze sklepu. Posiada wszystkie niezbędne moduły: obrót dokumentami, gospodarkę magazynową, księgowość oraz kadry-płace.

 

 

Prócz podstawowych funkcji użytkownik może w nim znaleźć również tak wyspecjalizowane narzędzia jak: tworzenie zamówień na podstawie rotacji i zapasów towarów, wczytywanie faktur zakupu i cenników z hurtowni, analizy obrotu, zysku i marży. W istotny sposób pomagają one w codziennej pracy.

Największym atutem programu jest współpraca ze wszystkimi dostępnymi modelami kas i drukarek fiskalnych, wag, skanerów i inwentaryzatorów oraz, co równie ważne, umożliwia wszechstronne wykorzystanie tych - stosunkowo drogich przecież - urządzeń

Moduł HOTEL BUSINESS

służy do kompleksowej obsługi recepcji hotelowej w oparciu o funkcje rezerwacji pobytów. HOTEL BUSINESS można stosować zarówno w małych, średnich jak i dużych obiektach hotelowych, a dzięki dużej elastyczności konfigurowania systemu pozwala z powodzeniem stosować go również w hostelach, pensjonatach czy motelach. Szczególnie polecamy jego stosowanie w obiektach o szerokim zakresie usług hotelowo-gastronomicznych. Graficzna prezentacja rezerwacji Możliwość modyfikacji wysokości i szerokości komórek w grafiku. Możliwość zmiany kolorystyki grafiku wg własnych potrzeb. Podgląd bieżącego stanu pokoi Proste tworzenie i modyfikacja rezerwacji Potwierdzenia rezerwacji Rezerwacje grup lub pojedynczych osób Możliwość wspólnego rozliczania kilku pobytów (klienci korporacyjni) Kalkulator posiłków Możliwość definiowania wielu cenników Rozbudowany i łatwy w obsłudze system rozliczania gości Rozliczenia za pomocą dokumentów proforma, zaliczkowych, faktur, paragonów oraz dokumentów WZ.

Podstawowe cechy HOTEL BUSINESS:

możliwość pracy w sieci – do 10 stanowisk (w wersji sieciowej) współpraca ze wszystkimi dostępnymi na rynku drukarkami fiskalnymi i kuchennymi możliwość wystawiania paragonów w sieci na jednej drukarce fiskalnej ze wszystkich stanowisk nowoczesne i wygodne logowanie za pomocą kart magnetycznych lub kodów kreskowych nieograniczona ilość obsługiwanych pokoi (w grafiku widoczne do 300 pokoi) możliwość zdefiniowania do 32 elementów wyposażenia dla pokoi hotelowych możliwość zgrupowania pokoi w grupach (max. 32 grupy) możliwość zdefiniowania do 40 cenników dla pokoi (weekendowy, sezon, poza sezonem, itd.) maksymalna ilość pokoi w rezerwacji grupowej - 100 możliwość zdefiniowania do 50 obiektów dodatkowych (pola golfowe, korty, siłownia, itp.) oraz prowadzenie dla nich kalendarza rezerwacji.

Dzięki integracji w jednym systemie obsługi recepcji hotelowej (HOTEL BUSINESS), gastronomii (BISTRO BUSINESS) i innych punktów sprzedaży (sklepy, imprezy – SMALL BUSINESS), całe obroty hotelu mogą być ujęte w jednolitych raportach i statystykach.

Programy
Small Business Sprzedaż 770 zł
Wersja mini 400 zł
Wersja MiniKasa 350 zł
Bistro mini 1500 zł
Zestawy:
Small Business Sprzedaż + kasy fiskalne 1100 zł
Small Business Sprzedaż + kadry-płace 1100 zł
Small Business Sprzedaż + księga przychodów i rozchodów 1100 zł
Small Business Sprzedaż + kasy + kadry-płace 1300 zł
Small Business Sprzedaż + kasy + księga przychodów i rozchodów 1300 zł
Small Business Sprzedaż + kadry-płace + księga przychodów i rozchodów 1300 zł
Small Business Sprzedaż + kasy + księga przychodów i rozchodów + kadry-płace 1450 zł
Small Business Sprzedaż + Moduł Bistro 2270 zł
Moduły (dopłata do programu):
Księga handlowa 1300 zł
Wersja sieciowa (do 10 stanowisk) 400 zł
Kadry-płace 400 zł
Kasy fiskalne (do 10 urządzeń) 400 zł
Rozszerzenia o obsługę kolejnych 10 kas 800 zł
Księga przychodów i rozchodów 400 zł
Bistro - obsługa restauracji, pizzerii, fast foodów i barów (cena za 1 stanowisko) 1500 zł
Bistro - kolejne do tej samej licencji 1100 zł
BistroMo - sprzedaż przy pomocy urządzeń mobilnych - Android (cena za licencję na 1 urządzenie - wymaga modułu sieć.) 540 zł
Hotel - obsługa rezerwacji hotelowych 870 zł
Dodatki (dopłata do programu):
Samodzielne stanowiska POS (1 stanowisko) 330 zł
Samodzielne stanowiska POS (1 stanowisko) z panelem dotykowym 660 zł
Samoobsługowe stanowisko kasowe (dopłata za każde stanowisko) 1050 zł
dopłata do możliwości obsługi przez Internet samodzielnego stanowiska POS (1 stanowisko) 330 zł
Jednolity Plik Kontrolny - JPK VAT 220 zł
Jednolity Plik Kontrolny - pozostałe formaty (zawiera JPK_VAT) (JPK_FA, JPK_MAG, JPK_PKPIR, JPK_EWP, JPK_KR, JPK_WB) 550 zł
MPlatform/EuroPlatform - dodatek do komunikacji (1 stanowisko) 400 zł
AC Nielsen - dodatek do komunikacji 400 zł
Ekran dotykowy 330 zł
Dostęp terminalowy (1 stanowisko) 275 zł
Panel dotykowy w opcji wystaw (1 stanowisko) 330 zł
Mobilny Przedstawiciel Handlowy (licencja na 1 urządzenie) 999 zł
MPH Mini - Mobilna inwentaryzacja w Androidzie i nie tylko (licencja na 5 urządzeń) 799 zł
Filie magazynowe 1300 zł
Filie uproszczone (odbieranie danych księgowych) 880 zł
Filie POS 1100 zł
Terminal dilerski 300 zł
Aktualizacje:
Aktualizacja programu Small Business 350 zł
Aktualizacja programu Bistro mini 350 zł
Aktualizacja Small Business + Bistro 590 zł
Aktualizacja programu Small Business z księgą handlową 590 zł
Aktualizacja programu Small Business z księgą handlową + Bistro 940 zł
Aktualizacja programu Small Business Mini / MiniKasa 350 zł
Przekazanie praw (wymaga płatna aktualizacja programu) 120 zł
Odzyskiwanie hasła 100 zł
Subskrypcje:
Subskrypcja KSeF na 12 miesięcy 250 zł
Subskrypcja KSeF na 1 miesiąc 50 zł
Small Business mini

Small Business mini

Wersja Mini jest uproszczoną wersją programu Small Business, przeznaczoną do prostego fakturowania. Różni się ona od wersji pełnej programu tylko tym, że jej funkcjonalność została ograniczona do następujących opcji:
400 zł

Small Business Bistro

Small Business Bistro

Symplex Bistro to program komputerowy, zaprojektowany specjalnie z myślą o potrzebach restauracji, barów, kawiarni i innych obiektów gastronomicznych. Jego intuicyjny interfejs oraz szeroki zakres funkcji sprawiają, że zarządzanie codzienną działalnością lokalu staje się znacznie łatwiejsze i efektywniejsze.
2 270 zł