Program Small Business stworzony został z myślą o pełnej obsłudze sklepu. Posiada wszystkie niezbędne moduły: obrót dokumentami, gospodarkę magazynową, księgowość oraz kadry-płace.
Prócz podstawowych funkcji użytkownik może w nim znaleźć również tak wyspecjalizowane narzędzia jak: tworzenie zamówień na podstawie rotacji i zapasów towarów, wczytywanie faktur zakupu i cenników z hurtowni, analizy obrotu, zysku i marży. W istotny sposób pomagają one w codziennej pracy.
Największym atutem programu jest współpraca ze wszystkimi dostępnymi modelami kas i drukarek fiskalnych, wag, skanerów i inwentaryzatorów oraz, co równie ważne, umożliwia wszechstronne wykorzystanie tych - stosunkowo drogich przecież - urządzeń
Moduł HOTEL BUSINESS
służy do kompleksowej obsługi recepcji hotelowej w oparciu o funkcje rezerwacji pobytów. HOTEL BUSINESS można stosować zarówno w małych, średnich jak i dużych obiektach hotelowych, a dzięki dużej elastyczności konfigurowania systemu pozwala z powodzeniem stosować go również w hostelach, pensjonatach czy motelach. Szczególnie polecamy jego stosowanie w obiektach o szerokim zakresie usług hotelowo-gastronomicznych. Graficzna prezentacja rezerwacji Możliwość modyfikacji wysokości i szerokości komórek w grafiku. Możliwość zmiany kolorystyki grafiku wg własnych potrzeb. Podgląd bieżącego stanu pokoi Proste tworzenie i modyfikacja rezerwacji Potwierdzenia rezerwacji Rezerwacje grup lub pojedynczych osób Możliwość wspólnego rozliczania kilku pobytów (klienci korporacyjni) Kalkulator posiłków Możliwość definiowania wielu cenników Rozbudowany i łatwy w obsłudze system rozliczania gości Rozliczenia za pomocą dokumentów proforma, zaliczkowych, faktur, paragonów oraz dokumentów WZ.
Podstawowe cechy HOTEL BUSINESS:
możliwość pracy w sieci – do 10 stanowisk (w wersji sieciowej) współpraca ze wszystkimi dostępnymi na rynku drukarkami fiskalnymi i kuchennymi możliwość wystawiania paragonów w sieci na jednej drukarce fiskalnej ze wszystkich stanowisk nowoczesne i wygodne logowanie za pomocą kart magnetycznych lub kodów kreskowych nieograniczona ilość obsługiwanych pokoi (w grafiku widoczne do 300 pokoi) możliwość zdefiniowania do 32 elementów wyposażenia dla pokoi hotelowych możliwość zgrupowania pokoi w grupach (max. 32 grupy) możliwość zdefiniowania do 40 cenników dla pokoi (weekendowy, sezon, poza sezonem, itd.) maksymalna ilość pokoi w rezerwacji grupowej - 100 możliwość zdefiniowania do 50 obiektów dodatkowych (pola golfowe, korty, siłownia, itp.) oraz prowadzenie dla nich kalendarza rezerwacji.Dzięki integracji w jednym systemie obsługi recepcji hotelowej (HOTEL BUSINESS), gastronomii (BISTRO BUSINESS) i innych punktów sprzedaży (sklepy, imprezy – SMALL BUSINESS), całe obroty hotelu mogą być ujęte w jednolitych raportach i statystykach.

Programy | |
---|---|
Small Business Sprzedaż | 770 zł |
Wersja mini | 400 zł |
Wersja MiniKasa | 350 zł |
Bistro mini | 1500 zł |
Zestawy: | |
---|---|
Small Business Sprzedaż + kasy fiskalne | 1100 zł |
Small Business Sprzedaż + kadry-płace | 1100 zł |
Small Business Sprzedaż + księga przychodów i rozchodów | 1100 zł |
Small Business Sprzedaż + kasy + kadry-płace | 1300 zł |
Small Business Sprzedaż + kasy + księga przychodów i rozchodów | 1300 zł |
Small Business Sprzedaż + kadry-płace + księga przychodów i rozchodów | 1300 zł |
Small Business Sprzedaż + kasy + księga przychodów i rozchodów + kadry-płace | 1450 zł |
Small Business Sprzedaż + Moduł Bistro | 2270 zł |
Moduły (dopłata do programu): | |
---|---|
Księga handlowa | 1300 zł |
Wersja sieciowa (do 10 stanowisk) | 400 zł |
Kadry-płace | 400 zł |
Kasy fiskalne (do 10 urządzeń) | 400 zł |
Rozszerzenia o obsługę kolejnych 10 kas | 800 zł |
Księga przychodów i rozchodów | 400 zł |
Bistro - obsługa restauracji, pizzerii, fast foodów i barów (cena za 1 stanowisko) | 1500 zł |
Bistro - kolejne do tej samej licencji | 1100 zł |
BistroMo - sprzedaż przy pomocy urządzeń mobilnych - Android (cena za licencję na 1 urządzenie - wymaga modułu sieć.) | 540 zł |
Hotel - obsługa rezerwacji hotelowych | 870 zł |
Dodatki (dopłata do programu): | |
---|---|
Samodzielne stanowiska POS (1 stanowisko) | 330 zł |
Samodzielne stanowiska POS (1 stanowisko) z panelem dotykowym | 660 zł |
Samoobsługowe stanowisko kasowe (dopłata za każde stanowisko) | 1050 zł |
dopłata do możliwości obsługi przez Internet samodzielnego stanowiska POS (1 stanowisko) | 330 zł |
Jednolity Plik Kontrolny - JPK VAT | 220 zł |
Jednolity Plik Kontrolny - pozostałe formaty (zawiera JPK_VAT) (JPK_FA, JPK_MAG, JPK_PKPIR, JPK_EWP, JPK_KR, JPK_WB) | 550 zł |
MPlatform/EuroPlatform - dodatek do komunikacji (1 stanowisko) | 400 zł |
AC Nielsen - dodatek do komunikacji | 400 zł |
Ekran dotykowy | 330 zł |
Dostęp terminalowy (1 stanowisko) | 275 zł |
Panel dotykowy w opcji wystaw (1 stanowisko) | 330 zł |
Mobilny Przedstawiciel Handlowy (licencja na 1 urządzenie) | 999 zł |
MPH Mini - Mobilna inwentaryzacja w Androidzie i nie tylko (licencja na 5 urządzeń) | 799 zł |
Filie magazynowe | 1300 zł |
Filie uproszczone (odbieranie danych księgowych) | 880 zł |
Filie POS | 1100 zł |
Terminal dilerski | 300 zł |
Aktualizacje: | |
---|---|
Aktualizacja programu Small Business | 350 zł |
Aktualizacja programu Bistro mini | 350 zł |
Aktualizacja Small Business + Bistro | 590 zł |
Aktualizacja programu Small Business z księgą handlową | 590 zł |
Aktualizacja programu Small Business z księgą handlową + Bistro | 940 zł |
Aktualizacja programu Small Business Mini / MiniKasa | 350 zł |
Przekazanie praw (wymaga płatna aktualizacja programu) | 120 zł |
Odzyskiwanie hasła | 100 zł |
Subskrypcje: | |
---|---|
Subskrypcja KSeF na 12 miesięcy | 250 zł |
Subskrypcja KSeF na 1 miesiąc | 50 zł |

Small Business mini
Wersja Mini jest uproszczoną wersją programu Small Business, przeznaczoną do prostego fakturowania. Różni się ona od wersji pełnej programu tylko tym, że jej funkcjonalność została ograniczona do następujących opcji: